Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Ζελέ με γιαούρτι από την Πουαντερούλα μας!


ΥΛΙΚΑ:
1 δοση ζελε φραουλα
1 δοση ζελε λεμονι ή ανανά
1 κεσεδακι γιαουρτι με λιγα λιπαρα
λιγες φρεσκες φραουλες ή ανανα κονσερβας.

Πως το φτιαχνουμε:
Ετοιμαζουμε το ζελε φραουλας συμφωνα με τις οδηγιες στο κουτι.
Σε μια φορμα βαζουμε κατω-κατω τις φραουλες και ριχνουμε μεσα λιγο απο το ζελε.
Το βαζουμε στο ψυγειο να παγωσει για να σταθεροποιηθουν οι φραουλες,και επειτα ριχνουμε με προσοχη και το υπολοιπο ζελε.
Περιμενοντας να παγωσει καλα, ετοιμαζουμε το αλλο ζελε αφαιρώντας απο την δοσολογια 1/2 ποτηρι νερο.
Το αφηνουμε κι αυτο να κρυωσει καλα πριν ανακατεψουμε μεσα το γιαουρτι με προσοχη!!!!
Οταν σταθεροποιηθεί το πρωτο ζελε τοτε ριχνουμε απο πανω σιγα-σιγα και το ζελε γιαουρτιού και το ξαναβαζουμε στο ψυγειο να παγωσει.
Το γιαουρτι αργει να παγωσει αλλά μην σας απογοητεύσει αυτο, απλα θελει πιο πολυ χρονο απο το αλλο ζελε.
Φυσικα οποιος δεν κανει διαιτα μπορει να το στολισει με λιγη σαντιγυ ή οτι αλλο θελει η φαντασια του, αλλά και σκετο ειναι πολυ δροσιστικό και με λιγες θερμιδες!!!
--
ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ

(η φώτο είναι από το ίντερνετ, δεν απεικονίζει ακριβώς το γλυκό της συνταγής αυτής)

9 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ααααα δεν το πιστεύω!!!
Δες τι συνταγή έχουμε σήμερα στο blog μας!!
Ζελέ φράουλα με γιαούρτι επίσης!
Πολύ νόστιμη φαίνεται και η εκδοχή της Πουαντερίτσας!!
Φιλιά:))

kiki είπε...

Και νόστιμο και light.
Εγώ έχω κολλήσει με τη δίαιτα γκρ....

Maria Tzirita είπε...

Φοβερό Έλενα! Η δική μας εκδοχή είναι η διαιτητική όμως! Είδες, για κάθε τι υπάρχει και μια εναλλακτική! Φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Κική μου, τι εννοείς έχεις κολλήσει; Δεν μπορείς να την κρατήσεις ή την κάνεις και δε χάνεις; Εξήγησέ μου κι εδώ είμαι εγώ να σε...ξεκολλήσω! Φιλάκια!

ΣΜΑΡΩ είπε...

Καλησπέρα Μαρία, τώρα που βρήκα κι εγώ η άσχετη τον τρόπο επικοινωνίας και ... ξεφοβήθηκα επιτέλους, θα τα λέμε συχνά! Καλή η συνταγούλα, για κάτι δροσερό τα καλοκαιρινά απογεύματα. Προσωπικά,όλο και ψάχνω για διαιτητικές αλλά νόστιμες ιδέες, γιατί όπως υποστηρίζεις κι εσύ, δεν είναι καλό ούτε να πεινάμε, ούτε να βαριόμαστε στη δίαιτα. Ετσι λοιπόν, στην έκθεση, μου κίνησε το ενδιαφέρον και τελικά αγόρασα το βιβλίο ενός νέου συγγραφέα, που παρουσιάζει το διατροφικό πρόγραμμα με το οποίο έχασε πάρα πολλά κιλά. Λέει στο βιογραφικό του πως ήταν 127, ενώ τώρα όπως τον είδα, μου φάνηκε γύρω στα 75! Τέλος πάντων, αν και το σύστημά του είναι γενικά λογικό και φιλοσοφημένο, το πιο ελκυστικό για μένα είναι ότι περιλαμβάνει πραγματικά ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ απλές συνταγές τόσο για φαγητά, αλλά και για γλυκά απ τα οποία έχω εξάρτηση! Θα σ ενδιέφερε ν αναφέρω όνομα και τίτλο ή μήπως δεν πρέπει κιόλας? Δεν ξέρω..

Maria Tzirita είπε...

Σμαρώ μου, τον είχα δει στην τηλεόραση αυτόν! Πρέπει να έχει ενδιαφέρον το βιβλίο, και βέβαια να το αναφέρεις, γιατι όχι;

ΣΜΑΡΩ είπε...

Χάρης Παπαδόπουλος, "SLIMMER Χάστε βάρος αλά ελληνικά". Δίνει πολλές ιδέες για γεύματα και σνακ,εύκολα και προσιτά και τα περιγράφει αναλυτικά, καλύπτοντας όλες τις περιστάσεις που μπορει να βρεθείς, στην προσπάθεια για την απώλεια βάρους.

πουαντερι είπε...

Ηρθα κι εγω!!!!!!!!!!!!
ξερω χαθηκα αλλά τρεχω με την γιαγια, δηλαδη δεν τρεχω σε γιατρους απλά ειμαι πιο πολλες ωρες μαζι της για να της κανω παρεα να μην σκεφτεται τα δυσαρεστα.
Τελος παντων......
Η φωτογραφια δεν απεχει και πολυ απο την δικη μου, μονο που εγω δεν εχω καρδουλα αλλά ειναι απλα σε μια φορμα του κεικ.
Παντως ευχαριστω για την τιμη που μου εκανες να την αναρτησεις.
Απο κιλα δεν ξερω πως παω γιατι δεν εχω και τον απολυτο ελεγχο του τι τρωω αυτες τις μερες.
Σιγουρα παντως δεν τρωω παχυντικα και δεν εχω ξανα παρει ουτε γραμμαριο, θα ελεγα μαλιστα οτι ειμαι πιο αδυνατη κατα 1 κιλο.
Στο συνολο μου εχασα 3-4 κιλα μονο αλλά το ηξερα οτι θα ειναι τοσο σιγα γιατι ο μεταβολισμος μου αργει να παρει μπροστα.
Αυτα τα νεα μου!!! Εσεις ολες καλα;!

Maria Tzirita είπε...

Πουαντερούλα μου, είναι μια δύσκολη περίοδος για σένα, μην έχεις υπερβολικές απαιτήσεις από τον εαυτό σου και μην αγχώνεσαι. Κι αυτά που έχεις χάσει μια χαρά είναι, καλύτερα σιγά σιγά είπαμε για να είναι μόνιμο το αποτέλεσμα. Τα δικά μου νέα θα τα δεις στο άλλο μπλογκ, μαζί με φώτο, όσο για τα κορίτσια, θέλω να πιστεύω πως συνεχίζουν κανονικά - εστω και με μερικές παρασπονδίες! Φιλιά και καλό κουράγιο κορίτσι μου!