Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

Έβδομη βδομάδα!


Να'μαστε πάλι εδώ! Ελπίζω το τριήμερο να μην ξεφύγατε...πολύ! Προσωπικά, όπως έγραψα και στο σχόλιό μου στην προηγούμενη ανάρτηση, μόνο σε ποτό ξέφυγα, αλλά το ισοστάθμισα με χορό μέχρι πρωϊας! Από αύριο όμως επανέρχομαι στο κανονικό πρόγραμμα και θα ρίξω πολλά χιλιόμετρα στο διάδρομο!
Η έβδομή μας βδομάδα είναι ίδια με την προηγούμενη, με κάποιες όμως σημαντικές διαφορές. Και εξηγώ αμέσως:

Πρωϊνό:
Αυτή τη βδομάδα έχουμε στο πρωινό ένα τοστ και όχι χυμό. Πίνουμε νεράκι και τον καφέ μας βέβαια κανονικά.

Δεκατιανό:
Ένα αυγό βραστό και μια φέτα τυρί του τοστ - λάιτ κατά προτίμηση!

Μεσημεριανό:
Ό,τι είχαμε την προηγούμενη βδομάδα, με τη διαφορά ότι τη μέρα του ζυμαρικού θα φάμε όσπριο με το αντίστοιχο λάδι και 50 γρ.τυρί. Αν δεν αντέχετε τα όσπρια, τώρα το καλοκαίρι, τρώτε κρέας ή κοτόπουλο ή ψάρι εκείνη τη μέρα. Η σαλάτα μας κανονικά με το λάδι της, ΑΛΛΑ δε θα φάμε καθόλου ψωμί μαζί με το φαγητό.

Απογευματινό:
Ένα κομμάτι σοκολάτα ή μια μπάλα παγωτό σοκολάτα - σας άρεσε αυτό,ε; ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, αλλά μετρημένη ποσότητα, προσέξτε μην το παρακάνετε!

Βραδινό:
Τρώμε πάλι ένα αυγό βραστό, αν δεν έχουμε θέμα χοληστερίνης, μαζί με σαλάτα με μια κουταλιά της σούπας λάδι ή αντί για το αυγό 50 γρ. τυρί (ή 100 αν είναι λάιτ) ή ένα μικρό κομμάτι κοτόπουλο (ίσο με 2 καλαμάκια σουβλάκια) ή ένα μικρό κομμάτι κρέας (ίσο με 1 καλαμάκι χοιρινό)

Όπως βλέπετε αυτή η βδομάδα, όπως και η επόμενη, είναι λίγο διαφορετικές. Τρώμε πολύ περισσότερο πρωτεϊνη και λιγότερους υδατάνθρακες, δεν τρώμε καθόλου ψωμί, εκτός από την ποσότητα που τρώμε στο πρωινό με το τοστ, δεν τρώμε φρούτα και δημητριακά. Αν θέλετε ένα ποτήρι γάλα με το πρωινό σας, ή το βράδυ, το πίνετε άφοβα (2% λιπαρά)
Αυτό δε γίνεται τυχαία, δεν το έβγαλα από το μυαλό μου, υπάρχει λόγος που γίνεται. Θεωρούμε ότι το διάστημα αυτό έχετε ήδη αρχίσει να γυμνάζεστε και πρέπει να τονώσετε σημαντικά τη μυική σας μάζα. Ο οργανισμός, λίγο εξαντλημένος από τις προηγούμενες βδομάδες αρχίζει να μειώνει τον μεταβολισμό κι αυτή η "ένεση" πρωτείνης είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται. Φάτε καλά λοιπόν αυτή την εβδομάδα ό,τι προβλέπεται, γιατί την επόμενη και τελευταία του κύκλου, έχουμε αποτοξίνωση και θα τη βγάλουμε με σαλάτες και φρούτα - κυρίως! Και για όσες δεν έχουν φτάσει τον στόχο, φτου κι απ'την αρχή το πρόγραμμα της πρώτης βδομάδας. Διαλείματα δεν κάνουμε στη δίαιτα, μη γελιέστε, από δω και πέρα και ακόμα και μετά την επίτευξη του στόχου θα πρέπει να συνηθίσουμε να είμαστε μετρημένες με το φαγητό. Έχουμε πάντα την εναλλακτική του "μισού" για τις μέρες που είναι αδύνατον να φάμε αυτό που προβλέπει το πρόγραμμά μας. Έτσι, οι αγαπημένες γεύσεις δε θα μας λείψουν ποτέ...
Καλή μας βδομάδα λοιπόν, καλή επιτυχία και περιμένω απ'όλες σας τα νέα σας, να μου πείτε πώς τα πάτε, πόσα έχετε χάσει και ό,τι άλλο θέλετε!

12 σχόλια:

ΣΜΑΡΩ είπε...

Στ αλήθεια, είναι πολύ μελετημένη η διατροφή, αλλά δυσκολεύουν κάπως τα πράγματα τώρα, δίχως αρκετούς υδατάνθρακες. Πάλι καλά που έχουμε την παρηγοριά της σοκολάτας! Προσωπικά, καλούτσικα πηγαίνω,αν τυχόν ξεφύγω θα είναι το πρωί στο γραφείο από κανένα κερασματάκι, όμως στο σύνολο της μέρας μένω...under control. Για να δούμε αυτήν την εβδομάδα, τι θα γίνει..

marian είπε...

Αχ Μαράκι μου, προσπαθώ όσο μπορώ να κρατάω αυτά που θυμάμαι από τις πρώτες βδομάδες!!!
Εχω τέτοιο τρέξιμο αυτό τον καιρό στο σχολείο και μέχρι να κλείσουμε, που αν δεν ήταν ο άντρας μου(ας είναι καλά),να μου ετοιμάζει κάτι να φάω θα ξεχνούσα να το κάνω!!!
Όπότε όπως καταλαβαίνεις μόνο το πρόγραμμα δεν μπορώ να κρατήσω!!!
Δεν απογοητεύομαι όμως,ευτυχώς δεν πρέπει να έχω παρει κανένα κιλό παραπάνω από αυτά που είχα χάσει(βέβαια έχω να μετρηθώ ... 2 βδομάδες!!!!),αλλά υπόσχομαι ότι μόλις ξεμπερδέψω με βαθμούς,ελέγχους,εγγραφές,εκδηλώσεις και όλα τα συναφή,θα ξαναρχίσω το πρόγραμμα από την αρχή και θα το κρατήσω κατα γράμμα!!!(είμαι βράχος εγώ!!!ότι υπόσχομαι το κρατάω!!!!)

φιλάκια πολλά πολλά!!!
Καλή δύναμη στους ... πιστούς!!!!!
καλό βραδάκι!:)

Maria Tzirita είπε...

Σμαρώ μου, μια χαρά τα πας, δε σε φοβάμαι καθόλου! Είσαι όπως κι εγώ, αποφασισμένη κι αυτό είναι το σπουδαιότερο. Ακόμα κι αν κάνουμε μια παρασπονδία, απλώς καθυστερούμε λίγο την απώλεια, δεν την καταργούμε. Τους περισσότερους ανθρώπους τους βοηθά η πρόσληψη πρωτεϊνης, εμένα πάλι όχι και τόσο. Αυτό το μαθαίνεις εμπειρικά, αν έχεις δοκιμάσει τα πάντα, όπως εγώ! Σίγουρα όμως ο οργανισμός χρειάζεται να δυναμώσει λιγάκι, γι αυτό ακολουθώ το πρόγραμμα όπως έχει κι ας μην είναι θεαματικά τ'αποτελέσματα στη ζυγαριά. Γνωρίζω ότι μακροπρόθεσμα μου κάνει καλό. Σε φιλώ γλυκά!

Maria Tzirita είπε...

Μάριαν, μην ανησυχείς καλή μου, το πρόγραμμα το ξέρεις, είναι θέμα σωστής απόφασης και κατάλληλου τάιμινγκ! Εφόσον το θες θα το κάνεις, κανείς και τίποτα δεν πρόκειται να σ'εμποδίσει! Φιλάκια πολλά πολλά!

ΣΜΑΡΩ είπε...

Ελπίζω μόνο Μαρία, να μη σταματήσεις τις σχετικές με το θέμα "αδυνάτισμα" αναρτήσεις, αφού δώσεις και το πρόγραμμα της τελευταίας εβδομάδας, ε? Τη χρειαζόμαστε την στήριξη και τώρα ίσως ακόμη περισσότερο..ΗΕLP !

Σταυρούλα είπε...

Μαράκι καλησπέρα!Κάτι δεν πάει καλά με τις ορμόνες μου,μένω στάσιμη.Δεν ξέρω αν σχετίζεται αλλά,από τη μέρα που έφυγε ο γιος μου για φαντάρος νιώθω περίεργα.Πάντως το παλεύω!Φιλάκια καλή μου.

Maria Tzirita είπε...

Σμαρώ μου, η αλήθεια είναι ότι δε βλέπω ενδιαφέρον από τα κορίτσια κι αυτό με αποθαρρύνει, ως προς τις αναρτήσεις... Εγώ φυσικά συνεχίζω ακάθεκτη το πρόγραμμα, είπαμε, ο στόχος δε φεύγει ποτέ από το οπτικό μου πεδίο! Αν σε απασχολεί κάτι συγκεκριμένο πες μου να γράψω σχετικά, μπορείς βέβαια πάντα να μου στέλνεις μέιλ ή να με παίρνεις τηλέφωνο για συμπαράσταση! Να ξέρεις ότι εγώ είμαι πάντα εδώ και συνεχίζω, αλλά το μπλογκ νομίζω πως θα κλείσει για τις διακοπές, δεν έχει νόημα. Θα τα πούμε και την άλλη βδομάδα, φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Σταυρούλα μου, μπορεί να είναι και ψυχολογικό όπως λες, ό,τι κι αν είναι θα είναι προσωρινό πάντως, μην απογοητεύεσαι, η απώλεια θα συνεχιστεί κανονικά. Εσύ μείνε σταθερή στη διατροφή σου και θα τα δεις τ'αποτελέσματα, δεν υπάρχει περίπτωση. Πάρε και κανένα τηλέφωνο κι εσύ βρε πουλάκι μου να τα πούμε! Σε φιλώ!

elena είπε...

Gia su Maria,
Ime kainourgia sti parea, xerome pou voi8ate i mia tin alli na adinatisete!:) egw exasa tin dinami mu exi 4 mines exasa 10kg k twra mu minan alla 5kg alla kourastika k kollise k i zigaria..kamia simvouli?
kali sinexia se oles!:)
xxx

Maria Tzirita είπε...

Έλενα, καλώς όρισες! Είσαι αξιέπαινη για τα κιλά που έχασες, γι αυτό θα πρέπει τώρα λίγο να "ξεκουραστείς" Σου προτείνω τη δίαιτα του μισού, να τρως δηλαδή απ'όλα, αλλά στη μισή ποσότητα. Έτσι θα έχεις χαμηλή πρόσληψη θερμιδων και δε θα στερείς τον οργανισμό σου από τα απαραίτητα. Και πάλι θα χάσεις βάρος, απλά πιο αργά. Μετά από κανά μήνα, δοκίμασε πάλι το πρόγραμμά σου απ'την αρχή για να χάσεις και τα υπόλοιπα κιλά. Επίσης ξεκίνα έντονη άσκηση, περπάτημα, ποδήλατο, χορό, για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου. Καλή επιτυχία!

Ειρήνη είπε...

Καλησπέρα κι από μένα,
καινούρια στην παρέα, ανακάλυψα αυτό το μπλογκ πριν λίγες ημέρες κι επιτέλους πήρα την απόφαση να ξεκινήσω την αλλαγή στις διατροφικές μου συνήθειες γιατί έχω φτάσει στα όριά μου.. δε μ'αρέσει ο εαυτός μου και πρέπει επιτέλους να κάνω κάτι γι'αυτό. Δυστυχώς έχω πολλά περιττά κιλά πάνω μου που κουβαλάω από παιδί με ό,τι αυτό συνεπάγεται, αλλά χαίρομαι που υπάρχει εδώ μια παρέα ατόμων που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα με εμένα κι έχουν θέσει έναν κοινό στόχο. Λυπάμαι βέβαια που δεν υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον πλέον και που θα πρέπει το μπλογκ να μείνει ανενεργό τους καλοκαιρινούς μήνες, εγώ πάντως θα διαβάζω ξανά και ξανά τις παλαιότερες αναρτήσεις να παίρνω κουράγιο και κυρίως να μπορώ να βλέπω απλές εξηγήσεις σ'αυτά που νιώθω και να είμαι έτσι πιο ειλικρινής με τον εαυτό μου.. όπως πολύ σωστά ειπώθηκε και παλαιότερα, τρώμε τα συναισθήματά μας.. Κι εγώ μάλλον το παρακάνω.

Υπό άλλες συνθήκες δε θα τολμούσα να εκφραστώ σε άλλους τόσο ανοιχτά, και να παραδεχτώ ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα, είμαι γενικά κλειστός άνθρωπος.. αλλά το κάνω γιατί πρώτον "εδώ" ένιωσα άνετα, ανάμεσα σε άτομα που πιστεύω μπορούν να με καταλάβουν, και επιπλέον το κάνω σαν ένα είδος δέσμευσης.. αν το βλέπω γραμμένο κι αν ξέρω πως υπάρχουν άτομα που κάποια στιγμή θα ρωτήσουν πώς τα πάω, ο εγωισμός μου δε θα μ'αφήσει να τα παρατήσω, όσο χρόνο κι αν πάρει αυτό.. :)

Ευχαριστώ και πάλι και συγνώμη για το τόσο μεγάλο σχόλιο.

Ειρήνη

Maria Tzirita είπε...

Ειρήνη μου, καλώς μας βρήκες! Χαίρομαι που το μπλογκ μου θα σε βοηθήσει να πετύχεις το στόχο σου και να νιώθεις καλύτερα με τον εαυτό σου - που είναι και το σημαντικότερο! Μην ανησυχείς για τις αναρτήσεις, νομίζω πως τα θέματαπου έχω γράψει κατά καιρούς θα σε καλύψουν απόλυτα, αλλά δε θέλω να νιώθεις μόνη καθόλου. Εγώ θα είμαι πάντα εδώ, στον υπολογιστή μου, και θ'απαντάω σε ό,τι με ρωτάς! Μπορούμε να μιλάμε μέσω μέιλ και να είσαι σίγουρη πως θα ρωτάω για την πρόοδό σου κάθε βδομάδα! Το μέιλ μου είναι εδώ δίπλα κι εγώ το ίδιο για ό,τι χρειαστείς! Φιλιά και καλή επιτυχία!