Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Σαλάτα με κους-κους

H συνταγή αυτή είναι της Κικής μας, από το μπλογκ της Μικρή Κουζίνα!
Τη βρήκα πολύ νόστιμη και πολύ κατάλληλη για το πρόγραμμά μας και σας την προτείνω για εναλλακτική λύση τη μέρα που έχουμε ζυμαρικό με ακριβώς αυτές τις αναλογίες (άλλαξα λίγο το τυρί Κική!)

1 φλυτζάνι τσαγιού (όχι μεγάλο) κους-κους
1 φλυτζάνι τσαγιού νερό καυτό
χυμό ενός λεμονιού
2-3 κ. γ. ξερό δυόσμο
1/2 κ. γ. σκόρδο σε σκόνη
λίγο αλάτι
1 πιπεριά κόκκινη κομμένη σε κυβάκια
1/2 πιπεριά πορτοκαλί κομμένη σε κυβάκια
1/2 πιπεριά κίτρινη κομμένη σε κυβάκια
1 κ. σ. ελαιόλαδο
1 κομμάτι φέτα 50 γρ. ή τυρί κότατζ 100 γρ. ή ανθότυρο 100 γρ.

Μέσα σε ένα μπωλ ρίχνουμε το κους-κους.
Από πάνω του ρίχνουμε το καυτό νερό, ανακατεύουμε να πάει παντού και αφήνουμε 15-20 λεπτά να φουσκώσει και να κρυώσει.
Ρίχνουμε και το χυμό μισού λεμονιού, ανακατεύουμε.
Όταν δούμε ότι φούσκωσε και κρύωσε, προσθέτουμε τις πιπεριές, το δυόσμο, το σκόρδο σε σκόνη, αλάτι και λάδι.
Τρίβουμε με τα χέρια μας τη φέτα και κρατάμε λίγο για στόλισμα.
Ανακατεύουμε και τη φέτα και διορθώνουμε τη γεύση με τον υπόλοιπο χυμό λεμονιού και αλάτι αν χρειάζεται.
Τέλος, ρίχνουμε λίγη τριμμένη φέτα από πάνω, πασπαλίζουμε με λίγο ακόμα ξερό δυόσμο και σερβίρουμε.

Καλή μας όρεξη~

8 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Μαράκι μου καλησπέρα!Η συγκεκριμένη συνταγή δεν με εμπνέει!Εμείς το τριήμερο θα πάμε στο Αγρίνιο για τις εκλογές αλλά θα σε πάρω να τα πούμε!Φιλάκια!

Τασολάμπρου Χρυσούλα είπε...

Ούτε εγώ Μαρία μου πέρασα για τη σαλάτα. Ενα ευχαριστώ να πω που ανεβάσατε το άρθρο που σας έστειλα στο περιοδικό στα θέματα υγείας.
Καλό απόγευμα!!

(@ Σταυρούλα τι μαθαίνω θα έρθεις στο Αγρίνιο το τριήμερο;;)

pavlina είπε...

Καλησπέρα Μαράκι,
Έχω μια απορία, τι είναι το κους κους;;;

Maria Tzirita είπε...

Σταυρούλα μου, περί ορέξεως ουδείς λόγος! Καλά να περάσετε, πάρε με να τα πούμε, φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Χρύσα μου, δεν είχα καταλάβει ότι είσαι εσύ, σε ευχαριστούμε πολύ! Περιμένουμε κι άλλα άρθρα, φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Παυλίνα μου, είναι είδος ζυμαρικού, μπορείς να κάνεις την ίδια συνταγή με πένες, φιογκάκια ή ο,τι άλλο σου αρέσει! Φιλιά!

kiki είπε...

Καλή όρεξη και από μένα!

Mariela είπε...

Μμμμμμμ, πολύ νόστιμο φαίνεται!
Θα το δοκιμάσω.....