Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Το "μετά"!


Ξέρω πως για πολλές από σας, όπως και για μένα άλλωστε, δεν έχει φτάσει αυτή η ποθητή μέρα που θα πούμε "εντάξει, δε θέλω να χάσω άλλα κιλά, μια χαρά είμαι!" - άρα δεν έχει έρθει και το "μετά". Οφείλουμε όμως να πούμε τι πρέπει να κάνουμε από αυτή τη μέρα και μετά κι αυτό αφορά και όσες έχουν φτάσει το επιθυμητό βάρος, αλλά και όσες κάποια στιγμή θα το φτάσουν.
Αυτό που από την αρχή λέμε είναι ότι πρέπει ν'αλλάξουμε διατροφικές συνήθειες. Αν η δίαιτα που κάναμε ήταν απλά ένα διάλειμμα και ξαναγυρίσουμε στις παλιές μας συνήθειες που μας φόρτωσαν με περιττά κιλά, τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τα ξαναπάρουμε κι ίσως κι ακόμα περισσότερα!
Κατά συνέπεια, πρέπει να προσέξουμε πάρα πολύ για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, μέχρι ο οργανισμός να συνηθίσει το νέο του βάρος, να εξοικειωθεί με αυτό, να μάθει πόσες θερμίδες θα καίει και πόσες θ'αποθηκεύει - μη νομίζετε πως είναι απλή διαδικασία!
Ένας ασφαλής τρόπος είναι να εφαρμόσουμε το "μισό", για το οποίο έχουμε μιλήσει κι άλλη φορά. Τρώμε απ'όλα αλλά σε μισή ποσότητα. Αυτό ισχύει για τα παχυντικά φαγητά - τις σαλάτες και τις διαιτητικές συνταγές τις τρώμε άφοβα!
Άλλη ασφαλής μέθοδος είναι να εξισορροπούμε τη μια μέρα με την επόμενη. Αν δηλαδή μια μέρα βγούμε σε μια ταβέρνα και ξεφύγουμε με μεζέδες ή πάμε σε ένα τραπέζι και φάμε πολύ φαγητό και γλυκά, την επόμενη μέρα θα πρέπει να κάνουμε "αποτοξίνωση", καταναλώνοντας λίγες θερμίδες, με σαλάτες, γιαούρτι κλπ. Με αυτό τον τρόπο κάνουμε ένα "ισοζύγιο" θερμίδων και καταφέρνουμε να διατηρήσουμε το βάρος μας.
Το πιο σημαντικό είναι να μην ξεχάσουμε ποτέ τη ζυγαριά. Το ένα και τα δυό κιλά αντιμετωπίζονται εύκολα, τα πέντε και τα δέκα όμως είναι πρόβλημα! Καλό είναι να προλαμβάνουμε λοιπόν, παρά να έχουμε μετά να ανεβούμε ολόκληρο γολγοθά μέχρι να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.
Τακτικό ζύγισμα λοιπόν, μια φορά τη βδομάδα και ισορροπημένη διατροφή, χωρίς άγχος. Ξέρετε πια τι σας παχαίνει και τι σας αδυνατίζει, ξέρετε ότι η άσκηση σας βοηθά να κάνετε καύσεις και καλό είναι να μην την εγκαταλείψετε ποτέ από δω και πέρα. Περπάτημα συστηματικά είναι ό,τι χρειάζεται - αν δεν έχετε δυνατότητα για περαιτέρω άσκηση.
Να ευχηθώ σε όλες σας να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι, να πετύχετε το στόχο σας, να είστε χαρούμενες κι ευχαριστημένες, είτε με περισσότερα, είτε με λιγότερα κιλά!
Για όσες άρχισαν πρόσφατα, καλή συνέχεια, επιμονή κι υπομονή και για όσες βρίσκονται στο τέλος και τα κατάφεραν, τα συγχαρητήριά μου!
Το μπλογκ δε θα κλείσει, απλά δε θα κάνω καινούργιες αναρτήσεις για το καλοκαίρι και θα δώσω σε όλες σας ραντεβού τον Σεπτέμβρη για να δούμε τι κάναμε και τι θα κάνουμε από κει και πέρα!
Μπορείτε να μου γράφετε για ό,τι σας απασχολεί στο mtzirita@hotmail.com, στις διακοπές μου θα έχω επαφή με τα μέιλ μου καθημερινά και θα είναι χαρά μου να μαθαίνω νέα σας και να σας λέω τα δικά μου!
Να είστε όλες καλά, ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς για την παρέα που μου κάνατε σε όλο αυτό το διάστημα, η συμβολή σας ήταν καθοριστική στην επίτευξη του στόχου μου! Ελπίζω να συνεχίσουμε να κάνουμε παρέα και να μοιραζόμαστε τις ανησυχίες μας για πολύ καιρό ακόμα! Πολλά φιλιά και καλό καλοκαίρι φίλες μου!

17 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Μαράκι καλησπέρα.Μια χαρά τα λες αλλά στην πράξη κάτι στράβωσε.Για πέρνα να πάρεις το βραβείο σου,όχι για τη δίαιτα καλέ,ως ένα αξιαγάπητο μπλογκ.
Φιλάκια πολλά και μάλλον θα τα πούμε την Πέμπτη.

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ ξανά και ξανά. Είσαι το μαγικό ραβδάκι για μένα, με έκανες και άλλαξα τον τρόπο σκέψης σε πολλά πράγματα. Αυτό το διάστημα μου έχουν "κάτσει" πολλά στραβά στην δουλειά μου, πολύ δουλειά, πολλλλεεεες ώρες, κι αν ήμουν η παλιά Τζένη, θα είχα τινάξει το ψυγείο στον άερα. Θα έτρωγα γλυκά, αλμυρά, ότι έβρισκα μπροστά μου. Αλλά τώρα βράχος, σαν να πάτησες κάποιο κουμπί και τα βλέπω διαφορετικά. Μπορεί να ξεφύγω, να φάω λίγο, αλλά θα είναι λίγο.
Σου εύχομαι καλό καλοκαίρι,και θα μου επιστρέψεις να σε ενοχλώ πότε πότε με μειλ.
Φιλιά πολλά κι αν σε βγάλει ο δρόμος προς τον Βόλο, θα χαρώ πολύ να συναντηθούμε και να τα πούμε από κοντά.
Τζένη

Maria B. είπε...

πολύ καλά τα λες Μαράκι μου,ετσι πρέπει να γίνεται η μια μέρα να ισοζυγίζει την επόμενη.


Καλό καλοκαίρι κουκλίτσα και να κοιτάξεις να ξεκουραστείς και να χαρείς τους δικούς σου !!!!!!


πολλά πολλά γλυκά φιλάκια !!!!!

ΣΜΑΡΩ είπε...

Εγώ θέλω να σου απονείμω, μέσα από την καρδιά μου, το βραβείο για το πιο χρήσιμο μπλογκ! Με βοήθησε αφάνταστα όταν "ψαχνόμουν" στο θέμα αδυνάτισμα, έκανε αυτήν την όχι τόσο απλή προσπάθεια, να μοιάζει ως και διασκεδαστική...! Συμφωνώ λοιπόν με την Τζένη για το " μαγικό ραβδάκι"! Στις διακοπές, έχω σκοπό να τηρήσω τη μέθοδο του "μισού" και να κρατήσω "ισοζύγιο" θερμίδων. Τώρα που " το ψιλοφτιάξαμε το κορμί πατριώτη", να μην πάει χαμένος ο κόπος! Και πάλι, καλό καλοκαίρι, πολλά φιλιά και θα τα λέμε...

Mafalda είπε...

Na thumomaste oti epithumhto baros einai auto pou emeis epithumoume na exoume kai oxi auto pou prostazoun ta periodika modas!!

Kalo kalokairi se olous :)

Ανώνυμος είπε...

Τώρα εγώ..στεναχωρήθηκα λιγάκι, αλλά θα κοιτάζω τις προηγούμενες αναρτήσεις όταν θα θέλω να σε-σας νοιώσω κοντά μου!Εύχομαι ένα υπέροχο καλοκαιράκι, τόσο υπέροχο που θα ξεχάσουμε ακόμα και το φαί!!Φιλιά και θα τα λέμε(δεν γλυτώνεις τόσο εύκολα!)
Αναστασία.

kiki είπε...

Καλό καλοκαίρι!

Smaragdenia είπε...

Μαράκι όμορφο καλημέρα. Καλό δεκαπενταύγουστο εύχομαι και...λίγο φαγητό!!!! να πω κι εγώ εδώ τη δική μου εμπειρία? απ' το πολύ περπάτημα στο νησί (πηγαινε-ελα στη δουλειά κτλ) και το λιγο φαγητό, έπεσα δυο νούμερα στα παντελόνια, ένα νούμερο στα φουστάνια...και πάει λέγοντας!!! επίσης, είχα περιοριστεί στο ένα γεύμα την ημέρα (το βράδυ γιαούρτι και σαλάτες). Κάτι ψιλοφουσκωματάκια που απέκτησα την τελευταία βδομάδα στο νησί (λόγω τακτικών επισκέψεων στα ταβερνάκια της περιοχής) έφυγαν με το που ήρθα αθήνα, αφού άρχισε νηστεία και προσευχή.
φιλάκια πολλά σε όλα τα όμορφα κορίτσια του μπλογκ
Σμαράγδα

Smaragdenia είπε...

συγχαρητήρια (έστω και ετεροχρονισμένα) γι αυτή σου την πρωτοβουλία, Μαράκι. Πριν απο λίγο εκτύπωσα τις σελίδες με τις διατροφικές σου συμβουλές ανά εβδομάδα, ώστε να με βοηθήσουν στο πρόγραμμα υγιεινής διατροφής που ακολουθώ. Συμφωνώ και επαυξάνω όσον αφορά το περπάτημα, εγώ εκεί που υπηρετούσα, χάρη στο καθημερινό περπάτημα (και την ελεγχόμενη διατροφή) έπεσα δυο νούμερα στα ρούχα.
Εύχομαι σε όλη την παρέα του μπλογκ συγχαρητήρια για την επίτευξη του στόχου τους (και πρώτα απ' όλα εννοείται στη δημιουργό του, καλή δύναμη και καλή υγεία.
Φιλιά
Σμαραγδένια

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο το blog σου! Πρώτη φορά συναντώ και άλλους ανθρώπους με παρόμοιες ανησυχίες με τις δικές μου και που κάνουν την ίδια προσπάθεια με μένα. Θα ξεκινήσω μία προσπάθεια να ελέγξω το βάρος μου σε δώδεκα μέρες, έχω πάρει αρκετά κιλά τους τελευταίους μήνες, αλλά ακόμα αποφεύγω τη ζυγαριά. Ελπίζω μέχρι τότε να αρχίσεις εκ νέου αναρτήσεις στο blog σου.

Ιωάννα

Pansofix είπε...

καλησπερα καλως σας βρηκα και χρονια πολλα!!!

spoon_n_love είπε...

Συγχαρητηρια για το μπλογκ σου ελπιζω να γυρισες απο τις διακοπες σου.Καλο φθινοπωρο,εμεις εδω θα τα λεμε

easydiet4u είπε...

Θέλω κι εγώ με τη σειρά μου να σημειώσω ότι σήμερα οι περισσότεροι από εμάς ξέρουμε καλά τι πρέπει να κάνουμε για να χάσουμε μερικά παραπάνω κιλά που μας προβληματίζουν.

Άλλοι το καταφέρνουν ευκολότερα ή με πιο θεαματικά αποτελέσματα και άλλοι βασανίζονται λίγο περισσότερο.

Η ισορροπία όμως είναι το μεγάλο μυστικό σε μια δίαιτα. Διαφορετικά μονο προβλήματα μπορούν να δημιουργηθούν, ή στην καλύτερη περίπτωση να μην υπάρξουν αποτελέσματα.

Πολύ ενδιαφέρον άρθρο.
Καλή σας μέρα.

Unknown είπε...

Χρήσιμες οι συμβουλές σου και σχετικά απλές.Στη πράξη όμως εγώ τα κάνω σαλάτα...
Αχ και να μπορούσα να πειθαρχίσω τον εαυτό μου!ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!

Georgina είπε...

Απορώ πως δε βρήκα νωρίτερα! Κι εγώ στην προσπάθεια και με αντίστοιχο μπλογκόσπιτο για δημόσια δέσμευση! Χάρηκα πολύ! πάω και από τα άλλα μπλογκόσπιτά σου τώρα!

NRG είπε...

Καλά τα λες. Μια φορά και εγώ έτσι την πάτησα και ξαναέβαλα όλα τα κιλά που είχα χάσει + μισό κιλό παραπάνω. Ευτυχώς τη δεύτερη φορά που έκανα δίαιτα, όλα πήγαν καλά και σταθεροποιήθηκα.

kandi είπε...

κι εγώ τώρα ξεκινάω, άνοιξα και μπλογκ και τα σχετικά για να πάρω κουράγιο...
Πολύ χρήσιμο το μπλόγκ σου. Να'σαι καλά.