Κυριακή, 24 Μαΐου 2009

Πέμπτη βδομάδα!


Πάμε για τον δεύτερο μήνα κορίτσια μου! Προσωπικά μπορώ να σας πω ότι αυτή τη βδομάδα που πέρασε είδα εμφανή αποτελέσματα κι αυτό γιατί έκανα διάδρομο κάθε μέρα! Πιστέψτε με, έκανε τη διαφορά, η εικόνα του σώματος αλλάζει εντελώς και οι καύσεις επιταχύνονται! Δε χρειάζεται να πλακωθείτε στη γυμναστική, περπάτημα κάθε μέρα 1 χιλιόμετρο με σταθερό γρήγορο βήμα, αρκεί!
Αφού λοιπόν Δευτέρα πρωί ζυγιστούμε και δούμε ότι πιάσαμε το στόχο της βδομάδας, τι θα κάνουμε την πρώτη μας μέρα της καινούργιας βδομάδας;... Θα φάμε ό,τι θέλουμε! Ναι, όπως το διαβάσατε, ό,τι θέλουμε! Ό,τι φαγητό έχουμε ετοιμάσει για την οικογένεια, ό,τι φαγητό μπορούμε ν'απολαύσουμε σε μια ταβέρνα ή οπουδήποτε αλλού, θα το φάμε! Αλλά, προσοχή: ΤΟ ΜΙΣΟ!
Δηλαδή μισή μερίδα μακαρόνια με κιμά, μισή μερίδα πατσίτσιο, μισό παγωτό ή γλυκό το απόγευμα, ένα σουβλάκι με πίτα κι όχι δύο, 2 κομμάτια πίτσα, όχι 4 κλπ. Αυτή είναι η δίαιτα "του μισού", πολυ αποτελεσματική για διατήρηση βάρους και θα την ακολουθούμε κάθε βδομάδα από δω και πέρα, για μία μέρα. Καλό είναι την πρώτη, που είμαστε κουρασμένες, αν και καλή λύση είναι να την αφήνουμε για Σάββατο ή Κυριακή που συνήθως βγαίνουμε. Κι επίσης το ποτό που θα συνοδεύει το γεύμα μας, θα είναι και πάλι "μισό". Ό,τι τρώγαμε δηλαδή κι ό,τι πίναμε πριν αρχίσουμε το πρόγραμμα, αλλα στη μισή ποσότητα.
Κατανοητό αυτό; Ωραία, ας δούμε τις υπόλοιπες μέρες μας:

Πρωϊνό:
Ένα χυμό (χωρίς ζάχαρη) και ένα μπωλ δημητριακά με γάλα ή μια φέτα ψωμί με 2 φέτες τυρί.

Δεκατιανό:
1 τοστ κι ένα φρούτο ή ένα χυμό

Μεσημεριανό:
1 φορά τη βδομάδα μοσχάρι ή χοιρινό χωρίς το λίπος 150 γρ., σε μπριζόλα ή βραστό ή ψητό, μαζί με σαλάτα με 1 κουτ. σ. λάδι και μια φέτα ψωμί
1 φορά τη βδομάδα κοτόπουλο σούβλας ή παϊδάκι χωρίς την πέτσα 180 γρ., μαζί με σαλάτα με 1 κουτ. σ. λάδι και μια φέτα ψωμί
1 φορά τη βδομάδα ομελέτα με 2 αυγά σε τεφάλ ή αυγά βραστά, μαζί με σαλάτα με 1 κουτ. σ. λάδι και μια φέτα ψωμί. Μπορείτε να κάνετε την ομελέτα λαχανικών όπως έδωσα τη συνταγή, ή να βάλετε τα βραστά αυγά μέσα σε πράσινη σαλάτα με κρουτόν, λάδι και μπαλσάμικο
1 φορά τη βδομάδα ένα βαθύ πιάτο φακές με 1 κουτ.. σ. λάδι, 100 γρ. ανθότυρο ή 50 γρ. φέτα και μια φέτα ψωμί
1 φορά τη βδομάδα ψάρι ψητό ή βραστό 200 γρ. ή τόνο (κονσέρβα σε νερό), μαζί με την αντίστοιχη σαλάτα και το ψωμί. Μπορείτε να βάλετε τον τόνο σε πράσινη σαλάτα και να το φάτε σαν τονοσαλάτα με το αντίστοιχο λάδι και κρουτόν αντί για ψωμί.
1 φορά τη βδομάδα πατατοσαλάτα - η συνταγή θα σας δοθεί άμεσα!

Απογευματινό
2 φρούτα (καρπούζι καλή ιδέα!)

Βραδινό
2-3 φρυγανιές ή κριτσίνια με λίγο τυρί (τις ποσότητες τις μάθατε πια!) ή ένα γιαούρτι με λίγα δημητριακά. Αν πεινάτε πολύ, μπορείτε να φάτε και μια σαλάτα με μισή κουταλιά λάδι όμως.
Για βραδινό επίσης μπορείτε να φάτε κι ένα παγωτό 0%, αλλά μόνο αυτό!

Πίνουμε και νερόοοοοοο!!!

16 σχόλια:

ΧΡΥΣΑ είπε...

Πέρασα να πω μια Καλημέρα Μαρία μου και Καλή εβδομάδα.

Φιλάκια !!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Mαράκι μου καλή συνέχεια!!
Πραγματικά η γυμναστική βοηθάει πολύ και ο διάδρομος είναι ότι το καλύτερο!
Φιλιά, να έχεις μιαν όμορφη Κυριακή:)

cook είπε...

μπραβο μαρακι!
εγω την Τεταρτη κλεινω τις 4 εβδομαδες(μεχρι την 3η εδβομαδα 'ημουν 4,5 κιλα κατω...)
αλλα τρωω οτι τρωμε ολοι...το μονο διαφορετικο ειναι οτι εκοψα δραματικα τη ζαχαρη,...που και που κατι τρωω,μα σε μιση μεριδα...

Leviathan είπε...

to nero einai aparaitito kai kala kaneis kai to les!!!kalispera!!!filiaaa!! :)

BIKY είπε...

Πραγματικά η γυμνάστική κάνει θαυμάτα και εγώ πήγα πολύ καλά την ερασμένη εβδομάδα για να δω θα συνεχίσω έτσι ?
Καλή εβδομάδα !

Mariela είπε...

Αχ εγώ δυσκολέυομαι πολύ!!!!!
πολλά φιλιά Μαράκι μου!

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα σας,
εγω σήμερα ξεκινάω τη τρίτη εβδομάδα. Τη πρώτη εβδομάδα λόγω πολλών δουλειών, απλά έτρωγα ότι μαγείρευα για τους υπόλοπους. Τη δεύτερη εβδομάδα ήμουν πολύ προσεκτική και οι ατασταλίες ήταν ελάχστη έως καθόλου. Σήμερα το πρωί ζυγίστηκα και έιχα χασει 400gr. Προσπαθώ να μη χάσω το κουράγιο μου και να συνεχίσω.
Θα σας ενημερώσω.
Ιωάννα

Maria Tzirita είπε...

Γειά σου Χρύσα μου, φιλάκια πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Ελενάκι μου, καλή βδομάδα και σε σένα, φιλιά πολλά!

Σταυρούλα είπε...

Καλέ στον υπολογιστή είσαι τέτοια ώρα;Βλέπω που απαντάς στα σχόλια!Πότε θα ξεκουραστείς παιδάκι μου;Καληνύχτα,φιλάκια!

Maria Tzirita είπε...

Μαγειρισσούλα, εσύ χάνεις του σκοτωμού! Μπράβο παιδάκι μου, φτου να μη σε ματιάσω! Φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Γειά σου Λεβιάθαν μου! Ευχαριστώ για το πέρασμα!

Maria Tzirita είπε...

Βίκυ μου και βέβαια θα συνεχίσεις, μην έχεις καμιά αμφιβολία! Καλή βδομάδα, φιλάκια!

Maria Tzirita είπε...

Μαριελα μου, εσένα θα σε μαλώσω από κοντά! Μάλλον δεν είναι η ώρα σου ακόμα, όπως έγραφα στην προηγούμενη ανάρτηση... Φιλάκια!

Maria Tzirita είπε...

Ιωάννα μου, να μ'ενημερωσεις, γιατί χωρίς ατασταλίες δεν δικαιολογείται να έχεις χάσει τόσο λίγο. Στείλε μου μέιλ αν θες, φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Σταυρούλα, εσένα στα είπα στο τηλέφωνο! Φιλί!